منو

سیاست‌های حریم خصوصی

فروشگاه اینترنتی آریا‌مارکت در جهت ارایه خدمات به کاربران عزیز خود که شامل عضویت کاربران در وبسایت و یا خرید اینترنتی از فروشگاه می‌باشد. اطلاعاتی مانند: نام، نام‌خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن همراه، آدرس و… را دریافت می‌کند. که برای ارسال سفارشات از همین اطلاعات استفاده خواهد کرد. 

 

فروشگاه اینترنتی آریا‌مارکت خود را موظف می‌داند تا از اطلاعات کاربران نهایت صیانت را به عمل آورد و این اطمینان به شما کاربران عزیز داده می‌شود که اطلاعات شما محرمانه خواهد بود و این فروشگاه به جهت محافظت از اطلاعات محرمانه شما تمام تلاش خود را خواهد کرد. 

 

بدیهی است به این دلیل که تمامی فعالیت های این فروشگاه بصورت قانونی و مطابق قانون تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد، درصورتی که مقامات و مراجع قانونی به‌همراه حکم قانونی اطلاعات کاربران، خریداران، شرکای تجاری و… را درخواست کنند، فروشگاه اینترنتی آریا‌مارکت این حق را بر خود محفوظ می‌دارد که این اطلاعات را در اختیار آنها بگذارد. و مسئولیت صیانت و محافظت از این اطلاعات با مراجع قانونی است و این فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. 

 

در پایان این اطمینان به کاربران و خریداران عزیز داده می‌شود که امنیت اطلاعات شما عزیزان همواره یکی مهمترین اهداف ما بوده و این فروشگاه اطلاعات شخصی شما را در اختیار هیچ فرد یا سازمانی قرار نخواهد داد مگر مراجع قانونی و با حکم قانونی و حریم خصوصی کاربران و خریداران همواره در برابر نا‌امنی ها محافظت خواهد شد و این فروشگاه در این راستا تمامی تلاش خود را خواهد کرد.

 

فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی آریا‌مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی آریا‌مارکت